wtorek, 19 sierpnia 2014

co raz bliżej końca :

Beng! czo tam u Was słychać? wakacje co raz bliżej końca niestety, a ja mądra z Lolly pracy na wakacje zaczełam szukać :P byłyśmy się wczoraj pytać, ale szefa nie było więc kazali przyjść w czwartek :D noo miejmy nadzieję, że się uda :) no nic, nie było co robić, więc poszłyśmy za dom mojego Skarba na tor crossowy, byli koledzy, to się powoziłyśmy z nimi :> pośmiałyśmy i musiałam lecieć do domu, więc poprosiłam Oliego, żeby mnie odwiózł, jedziemy jedziemy, do mojego domu pozostało nam tak około 100 m do lasu, las i byłabym w domu, a pech chciał, że właśnie 100 m od lasu skończyło nam się paliwo, a ja musiałam dalej iść w ciemnościach przez las :< to było straszne :D ale żyje także źle nie jest :P a od rana sobie siedzę w domciu bo tak jakoś mi dziś zimno, więc caaały dzień pod kołdrą przesiedziałam ;-; Kanał na youtube'ie powoli powstaje :D więc niedługo myślę zacząć nagrywanie :) w niedzielę byłam na zdjęciach :) co najlepsze fotograf-mama hehe :P nie było źle :> dołączam parę fotek z sesji :)  

tak mniej więcej wyglądała moja sesyja :P 
kończę na dziś bo się burza zaczęła :/ 


                  Shanell.

4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia ;)

    www.klauddkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wypad z mamą na zdjęcia :) Widać dzień udany.
    http://kasieek-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny blog bd wpadać tu częściej :) co powiesz na wspólna obserwacje ? odp u mnie :) http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń