czwartek, 7 sierpnia 2014

beng beng beng! Vlog, kanał, subskrybcja :3

beng! nie mam nic do roboty, więc myślę, że napiszę kolejnego posta :D na moim kanale na You Tubie będą filmiki typu:
#daily vlog
#boyfriend tag
#cute couple
#friends tag
i wiele, wiele, wiele więcej rodzajów tego typu :D
między innymi będę wypowiadać się na różne tematy, które Wy będziecie mi proponować w komentarzach :)
również zadawajcie pytania w nich, na które także będę odpowiadać w filmikach, bądź na blogu :) link do mojego kanału znajdziecie niedługo w opisie, bo myślę, że nie ma sensu narazie go dodawać, skoro nie nagrałam nawet wstępnego filmiku :) stwierdzam, że od dziś do każdego postu będe dodawać piosenkę dnia :> ii może jakieś zdjęcia się trafią częściej :D 
no nic, jak mi się coś jeszcze przypomni, to dopiszę to w kolejnym poście :D
nuta dnia:

Ariana Grande - Problem <3

https://www.youtube.com/watch?v=SoJ8s90NLc4

                                                                                                       Shanell <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz