niedziela, 21 czerwca 2015

Martyna, Ty żyjesz ! Reaktywacja - wielki powrót na bloga ! ^^

Hej wszystkim ! Jak się dało zauważyć nie byłam na blogu przez praktycznie 5 miesięcy. Jaki jest tego powód? o tym już za chwilę.
Zanim jednak przejdę do sedna sprawy, muszę się jak zwykle usprawiedliwić. 
A więc długą nieobecność zawdzięczamy moi drodzy mojemu wspaniałemu iPhone'owi, któremu zachciało się uszkodzenia procesora -.- wystarczył jeden upadek... Coś okropnego ! 




mało tego, że straciłam ponad 1200 zdjęć, to jeszcze wszystkie kontakty, które miałam w nim zapisane, również poszły dalekoo... Nie pisałam nic na blogu, ponieważ nie miałam nawet czym robić zdjęcia do postów :/ 
No, ale stał się cud bo końcem kwietnia wzięłam nowy telefon przedłużając umowę w play'u :) Stwierdziłam, że sprawdzę jak sprawują się telefony innych marek, niż Apple. Zdecydowałam się na Samsunga. Tak, samsunga haha, i powiem wam, że bardzo dobrze mi się z niego korzysta, nie zacina się, jego wieelkim plusem jest według mnie przednia kamerka, która ma 5 Mpx, Tylna co prawda ma 8, ale nie narzekam ^^ od Lutego byłam odizolowana nie tylko od bloga, ale również od Instagrama, Snapchata, jak i innych portali społecznościowych :// więc powstała totalna REAKTYWACJA - czyli wielki powrót do wirtualnego życia :) 


Okej, powróciłam na portale społecznościowe końcem kwietnia, ale co z blogiem ?!
Otóż miałam zamiar powrócić również na bloga, lecz doszłam do wniosku że zaczyna się czas w którym trzeba wziąć się za poprawianie ocen, a tu baaardzo musiałam się wysilić, żeby powyciągać oceny o stopień wyżej :v Aktualnie jest już po konferencji, więc nie dałam rady poprawić fizyki, matematyki, i niemieckego :x Ale co tam, trzy 2 na świadectwie to jeszcze chyba nie taka tragedia ;P
 Jak już wiecie, jeszcze tylko tydzień do wakacji <3 co to znaczy? 
To znaczy WIĘCEJ CZASU DLA WAS KOCHANI <3 ! Moim celem jest w końcu zacząć nagrywanie vlogów, bo już chyba rok się za to zabieram a wciąż nie mogę :') brak motywacji pewnie jest tutaj głównym winowajcą ;p ale teraz są wakacje, motywacja już jest, więc damy radę ! Posty będą dodawane regularnie, bo mam mnóstwo pomysłów na ich tematykę :) Teraz moi drodzy czytelnicy odwrócimy na moment rolę, to ja zadam wam pytania, a Wy odpowiecie na nie w komentarzu :)
  • Jaki filmik chcielibyście zobaczyć jako pierwszy?
i
  • Jakie Vlogi chcielibyście znaleźć na moim kanale? :) 
klikamy ------>Mój kanał ♥


Pasowałoby jeszcze Wam napisać co się działo u mnie przez czas mojej długiej nieobecności ^^ 
Głównie ta część postu będzie polegała na zdjęciach, bo myślę, że nie ma sensu pisać z osobna o każdym jednym wypadzie z przyjaciółmi :v


Wypad do restauracji, skończyło się na zamówieniu sałatki owocowej i zdjęciach w toalecie haha ;D

tutaj przed wyjściem z Gabi na tak zwane " Balony" czyli nasz miastowy festiwal=koncerty, lunapark, jedzenie i te sprawy haha, można powiedzieć, że fajny prezent na urodziny, które mam 1 maja, a właśnie 1 się zaczyna cały festiwal ^^ także moi drodzy już hot 15 ! :P

PRZED
 takie miałam długie włosy :c 

PO ścięciu 7 cm :x

Przed wyjazdem na wycieczkę szkolną wybrałam się do kosmetyczki na żelowe paznokcie :) stwierdziłam, że je wam pokażę, bo w sumie czemu nie, dotyczy to przecież tematyki bloga i moich zainteresowań ^^

Teraz przejdźmy do mojej szkolnej wycieczki do Krakowa, wrzucę parę fotek i w skrócie opowiem o 2 dniowym wyjeździe :)
1 dnia wyjazd o 5, ledwo wstałam, ale to nic haha ^^ pierwszym miejscem, które odwiedziliśmy był Ojcowski Park Narodowy



 oj nie lubie takich miejsc, gdzie jest tyle łażenia ! zaraz po parku, jaskinia Łokietka bodajże ;p
następnie galeria na zakupy spożywcze... jestem po prostu udana haha, kupiłam sobie Krushera w KFC, kiedy zobaczyłam stoisko z Sushi aż się potknęłam i krusher spadł na podłogę i się rozlał, a przy okazli ochlapał koleżanki hahahah <3 jak już wspomniałam


nie obeszło się, żebym nie kupiła do hotelu sushi <3 
następnie nadszedł czas na Aqua park, po 20 zakwaterowanie się w Hotelu Alf.

Kolejny dzień, wyjazd o 10 z hotelu
Nadszedł czas na zwiedzanie rynku, i starych zabytkowych budynków, co prawda dla mnie żadna nowość to nie była, ponieważ, wszystko to co zwiedzaliśmy zdążyłam już 4 razy pod rząd co roku widzieć i odwiedzić >.<
 więc w sumie trochę mi się tam nudziło


jedyne miejsca, które mi się nie znudzą to właśnie te na zdjęciach wyżej, siedzenia przy Wiśle nigdy za wiele ^^
I chyba najbardziej oczekiwany punkt wycieczki... 

Obóz Koncentracyjny w Oświęcimiu - Auschwitz Birkenau.






więcej zdjęć nie miałam jak zrobić, ze względu na zakazy :/
no i tak, wyjazd z Oświęcimia i kierunek ---> dom :D dojechaliśmy na około 23 :) tak więc wyglądał czas mojej nieobecności, myślę że zostałam usprawiedliwiona, i liczę na to, że zrozumieliście, że po prostu nie miałam możliwości aby pisać przez ten czas posty :) na koniec tradycyjnie kilka moich fotek bo długo mnie nie widzieliście haha :P 






To by było na tyle w Reaktywacyjnym poście, standardowo zapraszam Was na mojego :
Instagrama---> klik ♥, gdzie możecie mnie zaobserwować i śledzić na bieżąco moje posty :)
Aska--->klik ♥, gdzie macie możliwość zadawania mi pytań, na które zawsze udzielam odpowiedzi <3 
a teraz się z Wami żegnam, bo jest 00:12 więc pora się szykować do spania :> 
Przypominam o moich zadanych pytaniach do was <3



  • Jaki filmik chcielibyście zobaczyć jako pierwszy?
  • Jakie Vlogi chcielibyście znaleźć na moim kanale? :) 
  • Za wszystkie komentarze się odwdzięczam i bardzo dziękuję, że wytrwałeś/aś do końca czytając ten strasznie długi post, bardzo mnie to motywuje do dalszej pracy z blogiem :) 
    Zapraszam do subskrybowania mojego kanału na YouTube ---> klik ♥
    Dobranoc ! ♥
    Shanell.



    3 komentarze:

    1. Sporo się u ciebie działo i fajnie, ze jednak udało Ci się wrócić na bloga
      Obserwuje i pozdrawiam,Madda
      blog ->klik

      OdpowiedzUsuń
    2. Współczuję z powodu iphona :/// Świetne zdjęcia, jesteś śliczna ♥
      nicolenicky01.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń